Loading...

Γάμος: Το τέλος μιας ιστορίας;

By | Σεπτέμβριος 23rd, 2015|Categories: ΕΚΔΗΛΩΣΗ|

Τέσσερις εισηγήσεις και συζήτηση στρογγυλής τραπέζης. Καθώς ο γάμος μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών απασχολεί ολοένα και περισσότερο την κοινωνία, καλούμαστε να εξετάσουμε τις φιλοσοφικές, θεολογικές και κοινωνιολογικές πτυχές του φαινομένου, καθώς και τις απόψεις της παραδοσιακής [...]

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ «ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΥ» ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

By | Μάιος 10th, 2015|Categories: ΕΚΔΗΛΩΣΗ, ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ|

“Πιστεύω ότι το πρώτο πράγμα που ένας Χριστιανός πρέπει να κάνει όσον αφορά ζητήματα κοινωνικής ηθικής είναι το να είναι απόλυτα ρεαλιστής, να έχει μία όσο το δυνατόν πιο ακριβή κατανόηση των γεγονότων…”. Αυτή είναι [...]

Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

By | Μάρτιος 23rd, 2015|Categories: ΕΚΔΗΛΩΣΗ, ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ|

Η ιστορικότητα της γέννησης, του θανάτου και της ανάστασης του Ιησού Χριστού είναι μερικά από τα θεμέλια της εγκυρότητας και ισχύος της Χριστιανικής πίστης. Καθώς προετοιμαζόμαστε να γιορτάσουμε το Πάσχα, σας προσκαλούμε να σκεφτείτε μαζί [...]

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ

By | Ιανουάριος 18th, 2015|Categories: ΕΚΔΗΛΩΣΗ, ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ|

Ο Γιώργος Καλαντζής είναι απόφοιτος του τμήματος Βιολογίας του Παν/μίου Πατρών με μεταπτυχιακές σπουδές στην "Ιστορία & Φιλοσοφία των Επιστημών & της Τεχνολογίας" από το τμήμα "Μεθοδολογίας, Ιστορίας & Θεωρίας της Επιστήμης" του Παν/μίου Αθηνών. [...]

Θρησκεία & Βία: Φανατισμός & Ανεκτικότητα στη Μεταμοντέρνα Κοινωνία

By | Νοέμβριος 27th, 2014|Categories: ΕΚΔΗΛΩΣΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ|

Η "θρησκεία" και η "βία" αποτελούν έννοιες που επηρεάζουν, μερικές φορές καθορίζουν τη ζωή μας. Στην εποχή μας και στη μεταμοντέρνα νοοτροπία που την έχει διαποτίσει οι δύο αυτές έννοιες μοιάζουν ταυτόσημες. Είναι όντως έτσι; [...]

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΣΛΑΜ;

By | Νοέμβριος 4th, 2014|Categories: ΕΚΔΗΛΩΣΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ|

Το Ισλάμ αποτελεί εδώ και καιρό μέρος της καθημερινής μας ζωής, αλλά κατά πόσο γνωρίζουμε τι πραγματικά είναι; Ο Γεράσιμος Μακρής, καθ/της Κοινωνικής Ανθρωπολογίας στο Πάντειο παν/μιο με ειδίκευση στις Ισλαμικές κοινωνίες και ο Vahid [...]